Noul brand Antibiotice promovat in media nationala
Compania Antibioice a demarat, incepand de vineri, 3 martie 2006, prima campanie media la nivel national cu scopul promovarii noii sale identitati de brand. Campania se deruleaza pe patru posturi nationale de televiziune si in cateva publicatii nationale marcante, de profil financiar si medical-farmaceutic. La acestea se adauga si cateva publicatii locale, printre care se numara cotidianul Ziarul de Iasi si saptamanalul Ieseanul.
Prin aceasta campanie de comunicare ne adresam intregii comunitati, tintind cu prioritate cateva publicuri-cheie pentru compania noastra: specialistii din domeniul medical si farmaceutic, partenerii comerciali si institutionali si, nu in ultimul rand, consumatorii si potentialii consumatori ai produselor marca Antibiotice.
De-a lungul a cinci saptamani, campania de publicitate derulata de Antibiotice prin intermediul media nationala are menirea sa consolideze imaginea unei companii moderne. Obiectivele pe care le urmarim sunt acelea de a face cunoscute noua identitate vizuala, noul nostru slogan precum si misiunea asumata prin noua platforma de brand.
Spotul difuzat pe posturile Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si Acasa TV este intitulat “Drumul” si pune accentul in plan vizual pe noul logo Antibiotice, intr-o maniera inedita. Simbolul “a+” este prezentat in miscare, fiind compus treptat astfel incat sa sugereze traseul parcurs de companie in drumul sau catre atingerea misiunii propuse.
“De peste o jumatate de secol mergem pe acest drum. Dorim sa fim mai buni si cu sufletul mai aproape de dumneavoastra. Sa oferim mai mult ajutor, imbunatatind accesul la tratamente medicale valoroase pentru milioane de oameni din peste 40 de tari.”
Acesta este mesajul nostru catre publicul din Romania. Este un mesaj cald, care se constituie insa intr-o promisiune: de a fi mai buni si cu sufletul mai aproape de cei care au nevoie de ajutor, oferind acces cat mai multor oameni la medicamente valoroase terapeutice.