Analist bugetare

Cerințele postului:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Minimum 3 ani experiență în contabilitate financiară și contabilitate managerială, previziune economică, tehnici de analiză de business;
  • Experiență de lucru cu bugete, urmărire și verificare costuri și analiză;
  • Cunoștințe de Microsoft Office – nivel avansat;
  • Integritate, etică, profesionalism, operativitate, proactivitate, comunicare interpersonală, spirit de echipă;
  • Atenție la detalii, gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;
  • Limba engleză nivel mediu.

Principalele responsabilități:

  • Participă la fundamentarea și estimarea valorilor indicatorilor din bugetul de venituri și cheltuieli;
  • Colectează de la structurile organizatorice bugetul de venituri și cheltuieli sau bugetul de cheltuieli, după caz, pe baza cărora se întocmește anual Bugetul de Venituri și Cheltuieli la nivelul societății;
  • Verifică calculul valorii cheltuielilor planificate cu materii prime și materiale de către site-urile de producție;
  • Centralizează bugetele planificate de structuri şi verifică încadrarea acestora în bugetul de venituri și cheltuieli al societății;
  • Urmăreşte şi analizează bugetele trimestriale, semestriale şi anuale pe structuri organizatorice;
  • Întocmeşte analize economico-financiare periodice și le prezintă conducerii societății.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro – Pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.
Vezi toate noutatile ▸