Joburi active 🔎

La Antibiotice ne ghidăm după o cultură bazată pe cunoaștere, eficiență și responsabilitate, oferind mereu tot ce este mai bun pentru sănătatea oamenilor. Aceste valori ne-au ajutat să ajungem printre cei mai importanți și apreciați producători din industria farmaceutică din România.
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să contribui la un viitor mai sănătos, aplică pentru joburile disponibile și descoperă ce înseamnă să lucrezi alături de noi!
Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Mulțumim!
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 24.04.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 24.04.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii medii (avantaj liceu tehnic)
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
- Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
- Experiența anterioară de operator CNC sau lăcătuș mecanic constituie un avantaj
- Disponibilitate de lucru în schimburi
Principalele responsabilități:
- Ambalarea primară/secundară a produselor (unguente, creme, geluri, supozitoare, ovule) cu respectarea parametrilor specificați
- Reglarea din punct de vedere mecanic a echipamentului de ambalare primară/secundară
- Demontarea echipamentului în vederea curățării și montarea acestuia
- Schimbarea formatelor de lucru pe echipamentul de ambalare primară/secundară
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv
- Tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
- Acces gratuit la terenul de tenis
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
- Experienţă în domeniul vânzării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării ofertelor și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Job Requirements:
- Bachelor or Master Degree or similar through experience (Business, Economic, Pharmaceutical);
- Strong integrity and commitment to upholding Antibiotice’s mission, vision, and values; Fluency in English;
- Good Interpersonal skills; Results driven; Process oriented;
- A strategic thinker, excellent communicator, and experienced in initiating and leading projects;
- Analytical mindset with proven strategic and execution skills; Exceptional communication and interpersonal skills;
- Excellent negotiation and supplier management skills;
- Strong analytical mindset and problem-solving abilities;
- Proficiency in procurement software and ERP systems.
Job Responsibilities:
- Reporting to the Procurement Manager, you will be responsible for:
- Finding products at affordable prices that meet the organization’s needs and specifications;
- Research suppliers of raw materials;
- Gather quotes, proposals, and purchase terms and conditions;
- Evaluate and negotiate vendor contracts;
- Track inventory;
- Planning and creating purchase orders (POs) to maintain adequate material flow based on forecasting;
- Execute the purchase of goods approved by management;
- Handling contract negotiations;
- Maintaining accurate records;
- Monitoring inventory levels;
- Negotiating prices with suppliers and vendors;
- Developing strategies to improve the negotiation process;
- Establishing and maintaining vendor relationships.
What we offer:
- Be part of a meaningful mission in the pharmaceutical industry;
- Work in a professional and collaborative environment;
- Integrated Induction and Training Program to assure you continuous professional growth and development opportunities;
- A healthy work-life balance with flexible remote work options;
- The chance to be a part of Antibiotice’s continued success story.
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii medii în automatizări/mecatronică/electrotehnică
- Experienţa anterioară constituie avantaj
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
- Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
- Pachet MS Office
- Abilităţi de utilizare terminale specifice și aplicații pe echipamente
- Disponibilitate de lucru în schimburi
Principalele responsabilități:
- Efectuează operaţiile de întreţinere preventivă (mentenanță) din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru echipamente, sisteme, accesorii, instalații de utilități
- Efectuează reparațiile în caz de defecțiuni din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru echipamente, sisteme, accesorii, instalații de utilități
- Participă la realizarea calificării echipamentelor/sistemelor de producere a utilităţilor
- Stabilește necesarul de componente/piese din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru mentenanța echipamentelor, sistemelor, accesoriilor, instalațiilor de utilități
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Asigurarea medicală privată
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
- Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
- Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
- Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
- Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
- Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
- Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
- Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
- Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
- Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
- Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, atenţie sporită, fermitate, rezistenţă la stres
- Disponibilitate la efort fizic și lucru în ture de noapte
- Bune abilități de comunicare și lucru în echipă
- Capacitate de anticipare a evenimentelor viitoare, având şi o bună capacitate de reacție
- Atestat pază
Principalele responsabilități:
- Să păzească și să asigure integritatea obiectivului, perimetrului, bunurilor, valorilor prevăzute în planul de pază
- Să permită accesul persoanelor și vehiculelor în companie numai în conformitate cu reglementările legale și normele interne
- Să acționeze cu vigilență și rsponsabilitate în timpul serviciului respectând îndatoririle ce îi revin conform reglementărilor legale, normelor interne, consemnului general și particular al postului de pază
- Să intervină pentru limitarea efectelor avariilor, incendiilor din raza postului de pază încredințat
- Să oprească și să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii că au săvârșit infracțiuni ori alte fapte ilicite în obiectivul păzit, pe cele care încalcă normele interne stabilite prin regulamente proprii
- Să aibă o comportare civilizată în toate situaţiile, să dovedească fermitate şi hotărâre în executarea îndatoririlor de serviciu, tact, discernământ, onestitate şi politeţe în relaţia cu orice persoană, să nu provoace şi să nu se lase provocat
- Să respecte secretul de serviciu și principiul confidențialității datelor specifice activității
- Să aducă la cunoştinţa șefului ierarhic, în mod oportun, orice eveniment, acţiune sau defecţiune, constatată în timpul serviciului şi care ar pune în pericol securitatea şi integritatea obiectivului păzit, cât şi consemnarea în raportul de eveniment, după caz
- Să anunțe imediat șeful ierarhic despre orice eveniment care a avut loc în timpul executării serviciului său
- Să aibă ţinuta regulamentară, să fie disciplinat şi respectuos în raporturile de serviciu
Oferta noastră:
- Pachet salarial atractiv (tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare și non-financiare)
- Oportunitatea dezvoltării carierei într-o companie de renume
- Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
- Acces gratuit la biblioteca Bookster
- Acces la facilitățile Club a+ pentru practicarea sporturilor (baschet, volei, tenis, aerobic, pilates)
- Acces la „Bistro pauza de masă” – posibilatea de a servi masa la prețuri speciale pentru salariați
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
- Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
- Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
- Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
- Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
- Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
- Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
- Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
- Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii medii (specializarea în domeniul chimiei constituie un avantaj)
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
- Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
- Experiența anterioară constituie un avantaj
- Disponibilitate de lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)
Principalele responsabilități:
- Realizarea operației de cântărire a materiilor prime conform procedurilor specifice
- Realizarea operației de omogenizare – lubrifiere a materiilor prime conform procedurilor specifice
- Realizarea ambalării secundare automate a capsulelor/serializării și agregării conform procedurilor specifice
- Ocazional realizarea ambalării primare a capsulelor conform procedurilor specifice
- Curățare echipamente și spații de fabricație conform procedurilor specifice
- Urmărirea funcţionării echipamentelor din cadrul zonei deservite conform procedurilor specifice
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv
- Tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
- Acces gratuit la terenul de tenis
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași, loc de parcare gratuit
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Licențiat al Facultăţii de Inginerie Chimică, Inginerie Biochimică, Chimie, Farmacie
- Adaptabil, creativ, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate
- Capacitate de analiză şi sinteză, de lucru cu respectarea termenelor limită, abilităţi de comunicare, coordonare echipă şi creare a unui climat de colaborare
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet) și de limbă engleză
- Disponibil pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul trei)
- Experienţa în domeniul producţiei de medicamente poate constitui un avantaj
Principalele responsabilități:
- Cunoașterea și aplicarea procedurilor/instrucțiunilor specifice domeniului de activitate
- Respectarea graficului de producţie
- Relaționare bună cu structurile/specialiștii care condiționează realizarea atribuțiilor specifice postului
- Asumarea responsabilităţii pentru consecinţele propriilor decizii
- Repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor personalului subordonat în funcţie de nivelul postului
- Capacitate de a crea un climat favorabil de muncă, de realizare a cooperării persoanelor din diferite structuri organizatorice şi soluţionare a eventualelor conflicte
- Aptitudinea de a asculta şi a lua în considerare diferite opinii, precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea unor rezultate performante (individuale şi de grup)
- Capacitate de prioritizare a unor activităţi
- Participare la realizarea activităților de validare/revalidare a proceselor/produselor, de calificare/recalificare operațională și a performanței echipamentelor
- Prevenirea, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare corectării operative a acestora
- Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate
- Capabilitate de adaptabilitate la apariţia unor lucrări neplanificate
- Identificarea la timp/prevenirea punctelor critice din activitatea desfășurată
- Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
- Propunerea, urmărirea și participarea la acțiuni ce vizează optimizarea proceselor în scopul eliminării problemelor de calitate, reducerea consumurilor specifice, introducerea de tehnologii/produse noi
- Capacitate de prioritizare a unor activităţi
- Capacitate de analiză şi sinteză în abordarea lucrărilor specifice
- Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
- Corectitudine şi imparţialitate în evaluarea personalului din subordine şi în modul de acordare a recompenselor pentru rezultate deosebite în activitate
- Armonizarea deciziilor şi acţiunilor personalului, precum şi a activităţilor din cadrul unei structuri organizatorice, în vederea realizării obiectivelor acestuia
- Capacitate de a identifica activităţile care trebuie desfăşurate de structura condusă, delimitarea lor în atribuţii
Avantaje și beneficii:
- Salariu atractiv
- Tichete de masă
- Sporuri acordate conform codului muncii
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare anuală pe bază de performanță
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Asigurare medicală privată
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
- Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
- Acces gratuit la terenul de tenis
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Posibilitatea de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit la locul de muncă
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent de studii superioare, cu licență
- Cunoșterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat
- Abilități avansate de negociere și comunicare
- Capacitate de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală
- Inițiativă, capacitate de a lucra într-un mediu dinamic
- Creativitate, bune abilități de comunicare și stabilire a relațiilor interpersonale, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
- Cunoștinte de operare PC, (Outlook, Word, Excel)
Principalele responsabilități:
- Menținerea corespondenței cu partenerii externi în ceea ce privește livrarea/transportul produselor comandate
- Urmărirea și încadrarea în bugetele alocate
- Urmărirea etapelor de realizare a comenzilor
- Urmărirea și răspunderea în pregătirea și livrarea comenzilor de export
- Asigurarea corespondenței cu firmele de transport și de asigurări
- Răspunderea și urmărirea încasărilor în conformitate cu facturile de export
Avantaje si beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv
- Tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
- Acces gratuit la terenul de tenis
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Program de lucru scurt vinerea
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare tehnice
- Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
- Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
- Realizarea activităţii de elaborare a documentelor de calificare pentru sistemele HVAC din cadrul societăţii
- Realizarea activităţii de monitorizare a parametrilor fizici (temperatură, umiditate, presiune) şi a numărului total de particule, corespunzătoare zonelor curate din cadrul companiei (secţii de producţie, laboratoare, depozite)
- Realizarea activității de monitorizare și testare a filtrelor antimicrobiene, hidrofile şi hidrofobe
- Capacitatea de a utiliza eficient resursele PC hard şi soft, programe uzuale MS Office, programe specifice (lucru cu baze de date, prelucrare statistică a datelor)
Principalele responsabilități:
- Întocmirea documentației pentru monitorizarea numărului total de particule și parametrilor fizici (temperatură, umiditate și presiune) a spațiilor de fabricație, depozitare și laboratoarelor
- Întocmirea documentației pentru testarea sistemelor de ventilație care deservesc spațiile de fabricație, depozitare și laboratoarelor (teste de debit, număr de schimburi, testarea etanșeității și integrității filtrelor HEPA și ULPA, determinarea timpului de recuperare, testarea alarmelor, testarea vitezei, teste de vizualizare a fluxului de aer)
- Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru
- Participă la validarea sistemelor de ventilație din cadrul societății
- Concepe şi redactează protocoalele şi rapoartele de calificare CI, CO, CP în colaborare cu inginerul mecanic, electric şi tehnologul secţiei pentru sistemele HVAC și hote
- Verifică efectuarea testelor specifice validărilor sistemelor HVAC
- Verifică rezultatele specifice activităţilor de monitorizare ale sistemelor HVAC
- Emite concluziile privind îndeplinirea criteriilor de acceptare corespunzătoare rapoartelor de validare pentru sistemele HVAC (CI, CO, CP)
- Răspunde de aprobarea protocoalelor şi rapoartelor de calificare (CI, CO, CP)
- Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru
- Întocmeşte documentaţia de Asigurarea Calităţii (proceduri, instrucțiuni de lucru etc.) şi răspunde de corectitudinea lor
- Susține documentele de calificare a sistemelor de ventilație/hote, de monitorizare la inspecțiile GMP și FDA
- Cunoaște și respectă procedurile de sistem și procedurile standard de operare specifice domeniului în care îşi desfăşoară activitatea
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Tichete de masă
- Sporuri acordate conform codului muncii
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare anuală pe bază de performanță
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Asigurare medicală privată
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
- Acces gratuit la terenul de tenis
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
- Program de lucru scurt vinerea
- Laptop
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent de liceu
- Cursul de specializare Servant pompier constituie avantaj
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
- Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
- Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)
Principalele responsabilități:
- Participă la toate acțiunile de pregătire de specialitate, organizate cu Serviciul pentru situații de urgenţă şi formaţiunea de pază, execută antrenament pentru mânuirea corectă a accesoriilor de stingere și a echipamentului de protecție din dotare
- Respectă programul zilnic de activitate stabilit pentru pompierii profesionisti, regulile de ordine interioara si disciplina in munca
- Execută controlul respectării actelor normative care reglementează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor, în cadrul programului de prevenire (rond), asigură asistență la locurile de muncă cu grad ridicat de pericol când se lucrează cu foc deschis sau la repunerea în funcțiune a instalațiilor după revizii și reparații, luând măsuri pentru înlăturarea neregulilor constatate
- Participă efectiv la acțiunile de stingere a incendiilor, de salvare a oamenilor și bunurilor materiale și la înlăturarea urmărilor calamităților naturale ori catastrofelor
- Execută împreună cu șoferii lucrări de întreținere la mașinile din dotare, mijloacelor și accesoriilor de stingere pe care le deservește, precum și a echipamentului de protecție din dotare
- Ori de câte ori este nevoie execută lucrări de reparații, curățenie în incinta şi în exteriorul remizei Serviciului pentru situaţii de urgenţă
- Îndeplinește orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de seful de turaă (grupă) cum ar fi: verificat stingătoare, supravegherea telefoanelor și instalației de avertizare incendii
- Informează şeful de serviciu, coordonatorul de activitate sau şeful de tură despre toate problemele constatate în timpul serviciului
- Menține ordinea și curățenia în remiza Serviciului de pompieri și în exteriorul acesteia
- Participă la pregătirea şi desfăşurarea concursurilor profesionale specifice
- Respectă reglementările interne şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată
- Respectă programul de lucru şi foloseşte eficient timpul de muncă pentru executarea atribuţiilor de serviciu
- Respectă programul de masă stabilit şi regulile de circulaţie pe teritoriul societăţii
- Asigură ordinea la locul de muncă şi înştiinţează în timp util superiorul direct despre existenţa unor nereguli, abateri sau lipsuri în activitatea de la locul de muncă
- Îndeplinește orice alte sarcini, legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de serviciu sau șeful de tură (grupă)
- Îndeplinește şi alte atribuţii specifice stabilite de şeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor de serviciu
- Verifică documentele şi bagajele personalului prezentat la intrarea/ieşirea din societate şi previne introducerea spre comercializare a oricăror mărfuri
- Înlocuieşte șef tură pază la sistemele de supraveghere video ori de câte ori situaţia o impune (în cazul unei defecţiuni, pauza de masă, la patrulare pe perimetru)
- Este direct răspunzător de exercitarea atribuţiilor specifice activităţii de pază reglementate de dispoziţiile interne
- Nu părăsește locul de muncă la terminarea programului decât după ce a venit înlocuitorul
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv
- Tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
- Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
- Acces gratuit la terenul de tenis
- Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
- Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
- Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025
Cerințele postului:
- Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
- Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
- Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
- Posesor permis de conducere categoria B
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)
Principalele responsabilități:
- Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
- Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
- Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
- Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic
Avantaje și beneficii motivaționale:
- Salariu atractiv și tichete de masă
- Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
- Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
- Acces gratuit la Biblioteca Bookster
- Zile suplimentare de concediu de odihnă
- Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
- Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu