joburi Antibiotice Iași

Joburi active @ Antibiotice Iași

Alătură-te echipei Antibiotice pe drumul său spre mai mult și mai bine pentru sănătatea oamenilor!

De aproape șapte decenii, compania noastră dezvoltă o cultură a cunoașterii, eficienței și responsabilității lucrului bine făcut. Toate acestea ne-au plasat în topul celor mai importanți și mai cunoscuți producători din industria farmaceutică românească.

Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Vă mulțumim!

Export officer

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent de studii superioare, cu licență
  • Cunoșterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat
  • Abilități avansate de negociere și comunicare
  • Capacitate de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală
  • Inițiativă, capacitate de a lucra într-un mediu dinamic
  • Creativitate, bune abilități de comunicare și stabilire a relațiilor interpersonale, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Cunoștinte de operare PC, (Outlook, Word, Excel)

Principalele responsabilități:

  • Menținerea corespondenței cu partenerii externi în ceea ce privește livrarea/transportul produselor comandate
  • Urmărirea și încadrarea în bugetele alocate
  • Urmărirea etapelor de realizare a comenzilor
  • Urmărirea și răspunderea în pregătirea și livrarea comenzilor de export
  • Asigurarea corespondenței cu firmele de transport și de asigurări
  • Răspunderea și urmărirea încasărilor în conformitate cu facturile de export

Avantaje si beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Program de lucru scurt vinerea

Inginer calificări

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare tehnice
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Realizarea activităţii de elaborare a documentelor de calificare pentru sistemele HVAC din cadrul societăţii
  • Realizarea activităţii de monitorizare a parametrilor fizici (temperatură, umiditate, presiune) şi a numărului total de particule, corespunzătoare zonelor curate din cadrul companiei (secţii de producţie, laboratoare, depozite)
  • Realizarea activității de monitorizare și testare a filtrelor antimicrobiene, hidrofile şi hidrofobe
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele PC hard şi soft, programe uzuale MS Office, programe specifice (lucru cu baze de date, prelucrare statistică a datelor)

Principalele responsabilități:

  • Întocmirea documentației pentru monitorizarea numărului total de particule și parametrilor fizici (temperatură, umiditate și presiune) a spațiilor de fabricație, depozitare și laboratoarelor
  • Întocmirea documentației pentru testarea sistemelor de ventilație care deservesc spațiile de fabricație, depozitare și laboratoarelor (teste de debit, număr de schimburi, testarea etanșeității și integrității filtrelor HEPA și ULPA, determinarea timpului de recuperare, testarea alarmelor, testarea vitezei, teste de vizualizare a fluxului de aer)
  • Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru
  • Participă la validarea sistemelor de ventilație din cadrul societății
  • Concepe şi redactează protocoalele şi rapoartele de calificare CI, CO, CP în colaborare cu inginerul mecanic, electric şi tehnologul secţiei pentru sistemele HVAC și hote
  • Verifică efectuarea testelor specifice validărilor sistemelor HVAC
  • Verifică rezultatele specifice activităţilor de monitorizare ale sistemelor HVAC
  • Emite concluziile privind îndeplinirea criteriilor de acceptare corespunzătoare rapoartelor de validare pentru sistemele HVAC (CI, CO, CP)
  • Răspunde de aprobarea protocoalelor şi rapoartelor de calificare (CI, CO, CP)
  • Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru
  • Întocmeşte documentaţia de Asigurarea Calităţii (proceduri, instrucțiuni de lucru etc.) şi răspunde de corectitudinea lor
  • Susține documentele de calificare a sistemelor de ventilație/hote, de monitorizare la inspecțiile GMP și FDA
  • Cunoaște și respectă procedurile de sistem și procedurile standard de operare specifice domeniului în care îşi desfăşoară activitatea

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Sporuri acordate conform codului muncii
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare anuală pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea
  • Laptop

Servant pompier

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.03.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent de liceu
  • Cursul de specializare Servant pompier constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)

Principalele responsabilități:

  • Participă la toate acțiunile de pregătire de specialitate, organizate cu Serviciul pentru situații de urgenţă şi formaţiunea de pază, execută antrenament pentru mânuirea corectă a accesoriilor de stingere și a echipamentului de protecție din dotare
  • Respectă programul zilnic de activitate stabilit pentru pompierii profesionisti, regulile de ordine interioara si disciplina in munca
  • Execută controlul respectării actelor normative care reglementează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor, în cadrul programului de prevenire (rond), asigură asistență la locurile de muncă cu grad ridicat de pericol când se lucrează cu foc deschis sau la repunerea în funcțiune a instalațiilor după revizii și reparații, luând măsuri pentru înlăturarea neregulilor constatate
  • Participă efectiv la acțiunile de stingere a incendiilor, de salvare a oamenilor și bunurilor materiale și la înlăturarea urmărilor calamităților naturale ori catastrofelor
  • Execută împreună cu șoferii lucrări de întreținere la mașinile din dotare, mijloacelor și accesoriilor de stingere pe care le deservește, precum și a echipamentului de protecție din dotare
  • Ori de câte ori este nevoie execută lucrări de reparații, curățenie în incinta şi în exteriorul remizei Serviciului pentru situaţii de urgenţă
  • Îndeplinește orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de seful de turaă (grupă) cum ar fi: verificat stingătoare, supravegherea telefoanelor și instalației de avertizare incendii
  • Informează şeful de serviciu, coordonatorul de activitate sau şeful de tură despre toate problemele constatate în timpul serviciului
  • Menține ordinea și curățenia în remiza Serviciului de pompieri și în exteriorul acesteia
  • Participă la pregătirea şi desfăşurarea concursurilor profesionale specifice
  • Respectă reglementările interne şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată
  • Respectă programul de lucru şi foloseşte eficient timpul de muncă pentru executarea atribuţiilor de serviciu
  • Respectă programul de masă stabilit şi regulile de circulaţie pe teritoriul societăţii
  • Asigură ordinea la locul de muncă şi înştiinţează în timp util superiorul direct despre existenţa unor nereguli, abateri sau lipsuri în activitatea de la locul de muncă
  • Îndeplinește orice alte sarcini, legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de serviciu sau șeful de tură (grupă)
  • Îndeplinește şi alte atribuţii specifice stabilite de şeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor de serviciu
  • Verifică documentele şi bagajele personalului prezentat la intrarea/ieşirea din societate şi previne introducerea spre comercializare a oricăror mărfuri
  • Înlocuieşte șef tură pază la sistemele de supraveghere video ori de câte ori situaţia o impune (în cazul unei defecţiuni, pauza de masă, la patrulare pe perimetru)
  • Este direct răspunzător de exercitarea atribuţiilor specifice activităţii de pază reglementate de dispoziţiile interne
  • Nu părăsește locul de muncă la terminarea programului decât după ce a venit înlocuitorul

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Reprezentant medical zona Buzău – Vrancea

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 07.03.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 07.03.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Completeaza formularul pentru a aplica!

    In situația în care nu sunteți selectat pentru postul pentru care ați aplicat dar vom identifica posturi pentru care considerăm candidatura dumneavoastră potrivită vă propunem păstrarea în baza de date a CV-ului pentru o perioada de 6 luni. Astfel, dacă vom identifica posturi pentru care vom considera că sunteți persoana potrivită, vom avea posibilitatea de a vă contacta în vederea participării la selecție.
    Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către ANTIBIOTICE S.A. se poate accesa: https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/