joburi Antibiotice Iași

Joburi active @ Antibiotice Iași

Alătură-te echipei Antibiotice pe drumul său spre mai mult și mai bine pentru sănătatea oamenilor!

De 68 de ani, compania noastră dezvoltă o cultură a cunoașterii, eficienței și responsabilității lucrului bine făcut. Toate acestea ne-au plasat în topul celor mai importanți și mai cunoscuți producători din industria farmaceutică românească.

Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Vă mulțumim!

Agent securitate

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cum știi dacă ești persoana potrivită?

  • Experiența în domeniu de minimum 2 ani
  • Ai capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, atenţie sporită, fermitate , rezistenţă la stres
  • Este necesar să ai disponibilitate la efort fizic și lucrul în ture de noapte
  • Ai bune abilități de comunicare și de lucru în echipă
  • Anticipezi și evaluezi evenimentele viitoare, având şi o bună capacitate de reacție

Educație și calificări

  • Ai absolvit studii medii
  • Deţii următoarele certificări: atestat de agent de pază – în baza legii 333/2003 și curs de arme și muniții – în baza legii 295/2004
  • Să nu existe nicio condamnare în baza unei hotărâri judecătorești definitive pentru infracțiuni săvârșite cu intenție

Care sunt responsabilitățile tale:

  • Să păzești şi să asiguri integritatea obiectivului, perimetrului, bunurilor și valorilor nominalizate în planul de pază
  • Permiti accesul persoanelor și vehicolelor în societate numai în conformitate cu reglementările legale şi normelor interne
  • Acţionezi cu vigilenţă şi responsabilitate în timpul serviciului respectând îndatoririle ce îți revin conform reglementările legale şi normelor interne, consemnului general şi particular
  • Intervii pentru limitarea efectelor avariilor, accidentelor, incendiilor din raza postului de pază încredinţat
  • Respecți normele de comportament în relaţiile de serviciu şi în societate, secretul de serviciu şi principiul confidenţialităţii datelor specifice activităţi

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv (tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare și non-financiare)
  • Oportunitatea dezvoltării carierei într-o companie de renume
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Acces la facilitățile Club a+ pentru practicarea sporturilor (baschet, volei, tenis, aerobic, pilates)
  • Acces la „Bistro pauza de masă” – posibilatea de a servi masa la prețuri speciale pentru salariați
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași


Graphic designer

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent licentiat în design grafic sau într-un domeniu conex cu acesta
  • Cunoștințe solide Corel Draw, pachetul de programe Adobe (Photoshop, Illustrator etc.) și alte softuri de editare text și prelucrare imagine – experienţa și cunoștințele în grafica 3D constituie un avantaj
  • Experiență ca graphic designer sau într-o poziție similară
  • Bună întelegere a marketingului, producției, identității corporative, ambalajului de produs, reclamelor, POSM-urilor și designului multimedia
  • Experiență în zona de pregătire de tipar pe diverse materiale
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului și respectarea termenelor limită, eficiență în gestionarea mai multor proiecte simultan

Principalele responsabilități:

  • Dezvoltarea și ilustrarea grafică a conceptelor, conform nevoilor companiei, pe specificul industriei, prin studierea informațiilor și a materialelor relevante, conform briefului primit, și trimiterea lor spre aprobare
  • Crearea/adaptarea și pregătirea fișierelor specifice pentru offline (materiale corporative, standuri, ambalaj și simulare 3D, POSM-uri etc.) și online (social media, website-uri, bloguri, e-commerce) etc.
  • Pregătirea grafică a materialelor pentru producție și urmărirea procesului până la livrare
  • Colaborarea cu agențiile externe de creație, tipografii sau furnizorii de servicii din domeniu
  • Crearea și adaptarea materialelor grafice pentru machete, ambalaje, ilustrații, logo-uri, website-uri, platformelor digitale cu software-uri precum Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Quark Express
  • Revizuirea machetelor finale cu îmbunătățiri atunci când este necesar
  • Raportare către manager al rezultatelor și statusului proiectelor alocate
  • Consultant pentru echipa de marketing pe subiecte de design al brandurilor alocate și responsabil de dezvoltarea imaginii corporative în linie cu identitatea de brand

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea


Manager comercial

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului: 

  • Studii superioare cu licență
  • Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate
  • Experiență anterioară în vânzarea produselor veterinare de minimum 3 ani
  • Experiență managerială de cel puțin 2 ani, de preferat în zona pharma
  • Creativitate, bune abilități de comunicare, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Abilități de planificare și organizare, management eficient al timpului și teritoriului
  • Cunoașterea mediului de afaceri – piața produselor veterinare
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Internet)
  • Disponibilitate pentru deplasări

Principalele responsabilități

  • Promovarea și vânzarea produselor companiei conform politicilor comerciale prin prospectarea pieței și identificarea clienților noi
  • Participarea activă la dezvoltarea strategiilor de vânzăre și expansiune pe noi piețe
  • Monitorizarea performanțelor vânzărilor și raportarea rezultatelor către management
  • Gestionarea echipei de vânzări, inclusiv participarea la recrutare, formare și evaluare a performanțelor
  • Gestionarea, dezvoltarea profesională și motivarea salariaților din subordine

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform sistemului motivațional
  • Participare anuală la profit acordată în baza obiectivelor realizate
  • Asigurare de sănătate (valabilă după perioada de probă)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Product Manager

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Ce calități trebuie să ai?

  • Absolvent al Facultății de Medicină/Farmacie
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Abilități de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătății
  • Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală
  • Încredere în sine, ambiție, inițiativă, capacitate de a opera într-un mediu dinamic
  • Creativitate, bune abilități de comunicare și stabilire a relațiilor interpersonale, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Experiență anterioară în industria farmaceutică de minimum 3 ani, de preferat în domeniul managementului de produs
  • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Internet)
  • Posesor permis de conducere categoria B

Ce trebuie să faci?

  • Definești și dezvolți sustenabil portofoliul de produse
  • Definești strategiile de dezvoltare a market share-ului pentru produsele gestionate conform conceptului „from molecule to market” (implicarea în procesul de identificare a ideii de produs, creație, gestionarea lansării de produse, urmărirea implementării și monitorizarea performanței vânzărilor în piață)
  • Definești și implementezi strategiile din mixul de marketing
  • Gestionezi politica de profitabilitate (supravegherea lanțului valoric, optimizarea constantă a costurilor)
  • Monitorizezi performanțele produselor lansate și implementezi îmbunătățiri
  • Supervizezi informațiile medicale despre produsele din portofoliul companiei
  • Analizezi competiția și evoluția pieței (produse, competitor/segmente de piață)
  • Urmărești evoluția vânzărilor & anticipezi rezultatul pentru ajustarea strategiei propuse
  • Validezi strategiile de dezvoltare a portofoliului în corelație cu tendințele terapeutice validate în advisory board-uri de specialitate
  • Gestionezi relaționarea cu KOL
  • Raportezi periodic performanța cu privire la planurile de marketing implementate
  • Colaborezi cu echipele de cercetare, comerciale, de promovare, dezvoltarea afacerii pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor din portofoliul gestionat

Ce îți oferim noi?

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Gabriel așteaptă CV-ul tău pe gabriel.alungulesei@antibiotice.ro!



Brand Manager

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Ce calități trebuie să ai?

  • Absolvent de studii superioare – licență în Marketing constituie avantaj
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Creativitate, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Abilitatea de a te conecta cu ușurință cu oamenii din diferite departamente și de a crește entuziasmul față de branduri/aderența față de crearea notorietății brandului
  • Abilități tehnice în definirea strategiei de brand bazate pe aspecte în legătură cu categoriile de produs și public țintă (parteneri, consumatori și clienți finali)
  • Încredere în sine, ambiție, dinamism, inițiativă
  • Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală
  • Experiența anterioară în industria farmaceutică poate reprezenta un avantaj
  • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Social Media, Internet)
  • Posesor permis de conducere categoria B

Ce trebuie să faci?

  • Dezvolți și implementezi strategiile specifice de brand
  • Implementezi planurile de promovare pentru produsele companiei în concordanță cu obiectivele strategice
  • Aloci și execuți eficient bugetul destinat dezvoltarii brandurilor
  • Măsori periodic și raportezi performanțele tuturor campaniilor de marketing gestionate
  • Colaborezi cu agențiile de marketing și publicitate pentru a dezvolta și implementa poziționări și strategii specifice
  • Analizezi competiția și evoluția pieței (produse, competitor/segmente de piață)
  • Colaborezi cu echipele inderdepartamentale (comerciale, de promovare, dezvoltare afaceri) pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii notorietatii brand-urilor gestionate

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Gabriel așteaptă CV-ul tău pe gabriel.alungulesei@antibiotice.ro!



Reprezentant medical zona Buzău – Vrancea

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Reprezentant medical zona București S1, S4, S6

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Pompier

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent de liceu
  • Cursul de specializare Servant Pompier constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)

Principalele responsabilități:

  • Participă la toate acțiunile de pregătire de specialitate, organizate cu Serviciul pentru situații de urgenţă şi formaţiunea de pază, execută antrenament pentru mânuirea corectă a accesoriilor de stingere și a echipamentului de protecție din dotare
  • Respectă programul zilnic de activitate stabilit pentru pompierii profesionisti, regulile de ordine interioara si disciplina in munca
  • Execută controlul respectării actelor normative care reglementează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor, în cadrul programului de prevenire (rond), asigură asistență la locurile de muncă cu grad ridicat de pericol când se lucrează cu foc deschis sau la repunerea în funcțiune a instalațiilor după revizii și reparații, luând măsuri pentru înlăturarea neregulilor constatate
  • Participă efectiv la acțiunile de stingere a incendiilor, de salvare a oamenilor și bunurilor materiale și la înlăturarea urmărilor calamităților naturale ori catastrofelor
  • Execută împreună cu șoferii lucrări de întreținere la mașinile din dotare, mijloacelor și accesoriilor de stingere pe care le deservește, precum și a echipamentului de protecție din dotare
  • Ori de câte ori este nevoie execută lucrări de reparații, curățenie în incinta şi în exteriorul remizei Serviciului pentru situaţii de urgenţă
  • Îndeplinește orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de seful de turaă (grupă) cum ar fi: verificat stingătoare, supravegherea telefoanelor și instalației de avertizare incendii
  • Informează şeful de serviciu, coordonatorul de activitate sau şeful de tură despre toate problemele constatate în timpul serviciului
  • Menține ordinea și curățenia în remiza Serviciului de pompieri și în exteriorul acesteia
  • Participă la pregătirea şi desfăşurarea concursurilor profesionale specifice
  • Respectă reglementările interne şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată
  • Respectă programul de lucru şi foloseşte eficient timpul de muncă pentru executarea atribuţiilor de serviciu
  • Respectă programul de masă stabilit şi regulile de circulaţie pe teritoriul societăţii
  • Asigură ordinea la locul de muncă şi înştiinţează în timp util superiorul direct despre existenţa unor nereguli, abateri sau lipsuri în activitatea de la locul de muncă
  • Îndeplinește orice alte sarcini, legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de serviciu sau șeful de tură (grupă)
  • Îndeplinește şi alte atribuţii specifice stabilite de şeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor de serviciu
  • Verifică documentele şi bagajele personalului prezentat la intrarea/ieşirea din societate şi previne introducerea spre comercializare a oricăror mărfuri
  • Înlocuieşte șef tură pază la sistemele de supraveghere video ori de câte ori situaţia o impune (în cazul unei defecţiuni, pauza de masă, la patrulare pe perimetru)
  • Este direct răspunzător de exercitarea atribuţiilor specifice activităţii de pază reglementate de dispoziţiile interne
  • Nu părăsește locul de muncă la terminarea programului decât după ce a venit înlocuitorul

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit


Reprezentant medical zona Suceava – Botoșani

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în copromovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Economist financiar-contabil

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Minimum 3 ani experiență în cel puțin unul dintre următoarele domenii: contabilitate financiară, raportare financiară conform IFRS (International Financial Reporting Standards), analiză și planificare financiară, audit financiar, controlling;
  • Capacitatea de a înțelege și interpreta documente legale specifice domeniului de activitate;
  • Realizarea de interpretări ale legislației în domeniul impozitelor și taxelor directe și indirecte;
  • Cunoștințe de Microsoft Office – nivel avansat;
  • Integritate, etică, profesionalism, operativitate, proactivitate, comunicare interpersonală, spirit de echipă;
  • Atenție la detalii, gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;
  • Limba engleză nivel mediu.

Principalele responsabilități:

  • Înregistrează documentele financiar-contabile în evidența contabilă, după interpretarea informațiilor/datelor din documentele financiar-contabile și fiscale;
  • Participă la întocmirea raportărilor financiare și a rapoartelor periodice (anuale, semestriale și trimestriale), în conformitate cu IFRS și legislația națională aplicabilă;
  • Participă la actualizarea politicilor și procedurilor contabile;
  • Respectă procedurile interne de lucru și face propuneri de îmbunătățire a acestora.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro – Pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.


Analist bugetare

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Minimum 3 ani experiență în contabilitate financiară și contabilitate managerială, previziune economică, tehnici de analiză de business;
  • Experiență de lucru cu bugete, urmărire și verificare costuri și analiză;
  • Cunoștințe de Microsoft Office – nivel avansat;
  • Integritate, etică, profesionalism, operativitate, proactivitate, comunicare interpersonală, spirit de echipă;
  • Atenție la detalii, gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;
  • Limba engleză nivel mediu.

Principalele responsabilități:

  • Participă la fundamentarea și estimarea valorilor indicatorilor din bugetul de venituri și cheltuieli;
  • Colectează de la structurile organizatorice bugetul de venituri și cheltuieli sau bugetul de cheltuieli, după caz, pe baza cărora se întocmește anual Bugetul de Venituri și Cheltuieli la nivelul societății;
  • Verifică calculul valorii cheltuielilor planificate cu materii prime și materiale de către site-urile de producție;
  • Centralizează bugetele planificate de structuri şi verifică încadrarea acestora în bugetul de venituri și cheltuieli al societății;
  • Urmăreşte şi analizează bugetele trimestriale, semestriale şi anuale pe structuri organizatorice;
  • Întocmeşte analize economico-financiare periodice și le prezintă conducerii societății.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro – Pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.


Reprezentant medical zona Cluj – Bistrița-Năsăud

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizarii obiectivelor comune pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Mecanic întreținere

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent de studii medii/școală profesională – profil mecanic/tehnic;
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III).

Principalele responsabilități:

  • Asigurarea funcționării echipamentelor și instalațiilor la parametrii tehnologici;
  • Controlează, supraveghează și intervine pentru remedierea defecțiunilor care apar pe timpul funcționării echipamentelor și instalațiilor;
  • Colaborează cu personal specializat din cadrul departamentului Electric și Automatizare în vederea funcționării corespunzătoare a echipamentelor și instalațiilor;
  • În perioada de revizie generală execută reparații ale echipamentelor și instalațiilor.

Aavantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit.


Reprezentant medical zona Ialomița – Călărași

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, de prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzări în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Inginer calificări

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare tehnice;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Realizarea activităţii de elaborare a documentelor de calificare pentru sistemele HVAC din cadrul societăţii;
  • Realizarea activităţii de monitorizare a parametrilor fizici (temperatură, umiditate, presiune) şi a numărului total de particule, corespunzătoare zonelor curate din cadrul companiei (secţii de producţie, laboratoare, depozite);
  • Realizarea activității de monitorizare și testare a filtrelor antimicrobiene, hidrofile şi hidrofobe;
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele PC hard şi soft, programe uzuale MS Office, programe specifice (lucru cu baze de date, prelucrare statistică a datelor).

Principalele responsabilități:

  • Întocmirea documentației pentru monitorizarea numărului total de particule și parametrilor fizici (temperatură, umiditate și presiune) a spațiilor de fabricație, depozitare și laboratoarelor;
  • Întocmirea documentației pentru testarea sistemelor de ventilație care deservesc spațiile de fabricație, depozitare și laboratoarelor (teste de debit, număr de schimburi, testarea etanșeității și integrității filtrelor HEPA și ULPA, determinarea timpului de recuperare, testarea alarmelor, testarea vitezei, teste de vizualizare a fluxului de aer);
  • Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru;
  • Participă la validarea sistemelor de ventilație din cadrul societății;
  • Concepe şi redactează protocoalele şi rapoartele de calificare CI, CO, CP în colaborare cu inginerul mecanic, electric şi tehnologul secţiei pentru sistemele HVAC și hote;
  • Verifică efectuarea testelor specifice validărilor sistemelor HVAC;
  • Verifică rezultatele specifice activităţilor de monitorizare ale sistemelor HVAC;
  • Emite concluziile privind îndeplinirea criteriilor de acceptare corespunzătoare rapoartelor de validare pentru sistemele HVAC (CI, CO, CP);
  • Răspunde de aprobarea protocoalelor şi rapoartelor de calificare (CI, CO, CP);
  • Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru;
  • Întocmeşte documentaţia de Asigurarea Calităţii (proceduri, instrucțiuni de lucru etc.) şi răspunde de corectitudinea lor;
  • Susține documentele de calificare a sistemelor de ventilație/hote, de monitorizare la inspecțiile GMP și FDA;
  • Cunoaște și respectă procedurile de sistem și procedurile standard de operare specifice domeniului în care îşi desfăşoară activitatea.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă;
  • Sporuri acordate conform codului muncii;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Bonusare anuală pe bază de performanță;
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Asigurare medicală privată;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea;
  • Laptop.


Tehnician mentenanță – electric

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii în domeniul electric;
  • Experienţa anterioară constituie avantaj;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Dexteritate/manualitate și precizie.

Principalele responsabilități:

  • Executarea activităților de mentenanță preventivă și reactivă pentru echipamente și instalații electrice;
  • Întocmirea necesarului de piese de schimb;
  • Documentarea în livret/CMMS a activităților de mentenanță efectuate;
  • Participarea la modernizarea rețelelor electrice;
  • Menținerea în condiții optime de funcționare și exploatare a instalației electrice de distribuție.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă;
  • Sporuri acordate conform codului muncii;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Asigurare medicală privată;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Facilitatea “Bistro pauza de masa” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.