Antibiotice are o noua identitate corporatista
Compania Antibiotice, principalul producator roman de medicamente antiinfectioase din Romania, a lansat o noua identitate corporatista odata cu aniversarea a 50 de ani de activitate, in luna decembrie 2005.
Incepand cu aceata data, Antibiotice are un nou logo si un nou slogan, care vor sustine misiunea si valorile centrale ale companiei.
Moderna si actuala, noua identitate vizuala Antibiotice reflecta procesul accelerat de modernizare si retehnologizare pe care firma noastra l-a parcurs in istoria sa recenta. Ultimul deceniu a insemnat o perioada de investitii masive in tehnologie si echipamente de ultima generatie, dar si in instruirea continua a oamenilor si in implementarea unui sistem de management performant la toate nivelurile de activitate. Alaturi de acestea, certificarea activitatii fluxurilor de productie la standardele internationale (Good Manufacturing Practice), ca si portofoliul complex de medicamente de calitate certificata la un pret accesibil, arata, astazi, ca Antibiotice este un producator farmaceutic solid si competitiv, atat la nivel national cat si international.
In acest context, redefinirea misiunii si a valorilor organizatiei noastre reprezinta un pas firesc pentru adaptare la cerintele unei industrii extrem de competitive si subliniaza potentialul excelent de consolidare a pozitiei detinute de compania Antibiotice in topul industriei farmaceutice romanesti.
Misiunea noastra este de a face medicamentele valoroase mai accesibile ca mijloc de ingrijire a sanatatii pentru pacienti, medici si farmacisti. Ne punem intotdeauna forta in slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru.
Noul logo al companiei noastre comunica la nivel vizual domeniul nostru de activitate – sanatatea – si transmite determinarea de a face mai mult pentru imbunatatirea starii de sanatate a oamenilor, in concordanta cu misiunea imbratisata- cresterea gradului de accesibilizare a medicamentelor valoroase terapeutic.
Sloganul „Stiinta si suflet” – subliniaza dedicarea companiei catre stiinta, ca domeniu al cunoasterii si comunica, in acelasi timp, o trasatura definitorie a culturii noastre organizationale – caldura sufleteasca.