Antibiotice Iași implementează toate măsurile posibile pentru siguranța angajaților și continuitatea livrărilor de medicamente
În contextul extinderii pandemiei de coronavirus (COVID19) încă de la mijlocul lunii februarie managementul companiei Antibiotice Iași și-a activat celula de criză care a întocmit, pe baza a trei scenarii, planuri graduale de măsuri privind siguranța angajaților săi, dar și de reducere a riscurilor de discontinuitate a operațiunilor de livrare medicamente către distribuitorii și spitalele din România.
La realizarea celor trei scenarii s-a luat în considerare evoluția și impactul pandemiei, respectând toate recomandările și deciziile adoptate de autoritățile locale și naționale.
Începând din 23 martie, pentru a spori măsurile de limitare a expunerii și de prevenire a contaminării cu COVID19 a angajaților săi, compania Antibiotice aplică scenariul 2 care presupune întreruperea completă a activităților indirect productive și limitarea la un nivel maxim posibil a celor de producție și service, menținându-se doar activitățile strict necesare pentru onorarea comenzilor primite din partea sistemul de sănătate din România și pentru livrările internaționale de medicamente.
În consecință, compania Antibiotice a adaugat la măsurile deja implementate specifice primului scenariu, altele suplimentare, mai restrictive, astfel că în momentul de față, planul cuprinde:
- organizarea lucrului de acasă pentru aproximativ 60% din personalului indirect productiv,
- controale medicale zilnice la intrarea în unitate efectuate de cadrele medicale proprii pentru angajații din producție, service, utilități, pază etc.,
- folosirea măștilor de protecție și a mănușilor de către toți angajații atât in autobuzele proprii, cat și în spațiile de lucru închise de pe platformă,
- instalarea de dozatoare cu dezinfectat și de covorașe din cauciuc cu dezinfectanți la fiecare loc de muncă și la toate intrările principale, iar personalul de pază supraveghează și asigură folosirea obligatorie a acestora,
- dezinfecții zilnice ale spațiilor comune (holuri, vestiare, toalete) și ale punctelor de contact (uși, clanțe, robineți, balustrade, etc.),
- dezinfectarea autobuzelor utilizate pentru transportul angajaților zilnicși a suprafețelor de contact după fiecare cursă)
- minimizarea contactului dintre angajații care vin la serviciu și încurajarea utilizării mediului virtual de lucru (telefon, email, video-conferințe) astfel încât să se păstreze distanța sociala recomandată (2 metri),
- anularea deplasărilor în interes de serviciu atât în țară cât și în străinatate,
- limitarea la maxim a accesului în firmă pentru persoanele care nu au calitatea de salariat, accesul fiind permis după verificarea stării de sănătate de către persoanlul medical propriu și după completarea unei declarații pe proprie răspundere referitoare la contactarea unor persoane sau vizitarea unor teritorii afectate de coronavirus,
- monitorizarea cu rigurozitate a transporturilor de marfă venite din țară și din afara țării, fiind permis accesul doar după dezinfecția mijlocului auto și după verificarea șoferilor conform procedurilor stabilite,
- informarea constantă a angajaților (mail, social media, afișaj la locurile de muncă/autobuze), cu privire la sporirea măsurilor de igienă, conduită și prevenție ce trebuie implementate, cât si a măsurilor luate și obținerea de feed-back permanent sdin partea acestora,
- reducerea la strictul necesar a circulației pe platformă,
- anularea evenimentelor interne și externe,
- păstrarea permanentă și adaptarea în funcție de situație a legăturilor de business cu partenerii de afaceri, furnizorii și clienții companiei.
Scenariul 3 se va aplica atunci când măsurile adoptate la nivel național și local se vor reflecta direct în activitatea companiei, iar în acel moment se vor suspenda, în condiții de siguranță, toate operatiunile societății, menținându-se doar acele activități necesare pentru asigurarea pazei și securității platformei, cât și livrările de medicamente.
Managementul companiei Antibiotice va continua să adopte și alte măsuri pentru protejarea și siguranța angajaților săi precum și pentru continuitatea livrărilor de medicamente, in functie de indicaţiile transmise de autorităţi și de evoluția pandemiei cu Coronavirus (COVID-19).
Urmariti-ne si pe Facebook