Antibiotice la Conferinta de Fitoterapie Practică – Iasi 2017

Compania Antibiotice prezentă cu gama de suplimente alimentare în cadrul celei mai importante Conferințe de Fitoterapie din România

În perioada 20-21 octombrie, Iașiul a devenit gazda a sute de specialiști, medici și farmaciști, din domeniul fitoterapiei, care participă la Conferința de Fitoterapie Practică 2017, eveniment la care compania Antibiotice este Partener Principal.

În cele două zile de sesiuni științifice dedicate fitoterapiei, știința care începe să dețină un rol important în sistemul de îngrijire a sănătății populației, este prezentată practicienilor posibilitatea fundamentării pe baze documentate, a utilizării eficiente și în condiții de siguranță pentru pacient,  a produselor farmaceutice ce conțin extracte vegetale.
“ Conferința Națională de Fitoterapie, desfașurată sub egida Universității de Medicină și Farmacie “Gr. T. Popa” reunește medici, șefi de spitale și șefi de secții, precum și farmaciști din toate zonele țării. Participă colegi din diverse specialități cum ar fi: pediatrii, gastroenterologi, cardiologi, diabetologi, care utilizează în practica de zi cu zi preparate care conțin extracte vegetale. Scopul acestei conferințe este de a prezenta acestor specialiști date concrete despre fitoterapia științifică”, a declarat Prof. Univ. Dr. Monica Hăncianu, Președintele Conferinței Naționale de Fitoterapie Practică, Președinte Asociația de Fitoterapie și  Fitofarmacologie Practică, din România.

Ca urmare a orientării și adaptării permanente la schimbările din piața farmaceutică, creșterea interesului pentru prevenție și menținerea stării de sănătate a populației, Antibiotice  a dezvoltat în ultimii ani o gamă de suplimente alimentare ce conțin și extracte vegetale standardizate, pe care a prezentat-o în fața 600 de specialiști din domeniul sănătății.
“Cele șase suplimente alimentare din portofoliul Antibiotice, s-au impus atât pe piața internă cât și la export. Astfel, Soriso®, ce conține extract standardizat de Rhodiola rosea și Ocimum basilicum, un produs adaptogen, ocupă primul loc în consumul din Romania în această categorie, cu o cotă de piață de 34,7%, în al doilea an de vânzare.  Fluxiv®, un alt supliment alimentar cu rol în menținerea sănătății circulației vasculare, ocupă locul al doilea în consum pe piața internă, fiind lansat anul trecut. De asemenea, Equilibra®, combinație optimă de magneziu și vitamina B6, ocupă un fruntaș loc 4 în preferințele românilor, dintr-o varietate mare de produse din aceeași categorie, reprezentând o alegere ce ne onorează”, a declarat farm. Anișoara Nistor, Manager Promovare Antibiotice.

Urmand trendul general al pietei determinat de cresterea interesului pentru preventie, intretinerea starii de sanatate si mentinerea calitatii vietii, portofoliul de medicamentele fara prescriptie medicala (OTC) al societatii Antibiotice a inregistrat in perioada ianuarie-iunie 2017 o crestere de 31,4%, superior ritmului inregistrat de piata totala de profil (+21,5%). Aceasta crestere a fost obtinuta ca urmare a politicilor de marketing, promovare si comerciale derulate in perioada analizata.

Prin portofoliul existent, Antibiotice ocupa locul 14 in topul companiilor care activeaza pe piata medicamentelor OTC din Romania (dintr-un total de 213 companii), in urcare cu o pozitie comparativ cu semestrul I 2016. Ponderea medicamentelor OTC in vanzarile societatii a crescut in semestrul I 2017 la 18,5% (de la 13% in semestrul I 2015 si 14,8% in semestrul I 2016), produsele care au performat fiind suplimentele alimentare Fluxiv®, Silithor®, Equilibra®, Soriso®, precum si OTC-urile Rompirin®E, Saliform® Forte, Clafen® gel 5% si Cicatrol®.
Prin politicile de promovare si comerciale derulate in prima parte a acestui an, suplimentele alimentare existente in portofoliu au reusit sa performeze in pietele relevante: Fluxiv® – ocupa locul al treilea in consum, cu o cota de piata de 4,7%, in al doilea an de vanzare; Equilibra® – ocupa locul  patru in consum, cu o cota de piata de 8,9%; Silithor® – ocupa locul sase in consum, cu o cota de piata de 5,2%, in al treilea an de vanzare; Soriso® – ocupa primul loc in consum, cu o cota de piata de 34,7%, in al doilea an de vanzare.

 

Vezi toate noutatile ▸