Participarea la CPHI 2015, Madrid, motor de crestere al afacerilor internationale
In perioada 10 – 16 octombrie 2015, compania noastra este prezenta la cel mai important eveniment din industria farmaceutica la nivel mondial, Chemical and Pharmaceutical Ingredients Worldwide” (CphI Worldwide), desfasurat anul acesta la Madrid.
Sub mesajul aniversar al celui de-al 60-lea an de existenta, Inspiring past, promising future”, compania noastra participa pentru a 13 oara la acest targ international de produse si substante farmaceutice, avand ca obiectiv dinamizarea relatiilor internationale prin consolidarea parteneriatelor existente dar si identificarea de noi oportunitati de dezvoltare pe piete internationale din zone ca America de Sud, Africa de Sud si tarile arabe.
Delegatia companiei noastre, reprezentata de dl Ioan Nani, Directorul General, impreuna cu o echipa de 14 specialisti in domeniile cercetare-dezvoltare, import-export si dezvoltarea afacerilor au programate peste 170 de intalniri de afaceri cu omologi din companii multinationale privind strategiile de vanzari si modalitati de dezvoltare a formelor si claselor terapeutice din portofoliul nostru.
Participarea companiei noastre la acest eveniment farmaceutic de anvergura, alaturi de alti 2000 de expozanti din toata lumea reprezinta pentru Antibiotice principalul motor de consolidare si dezvoltare a afacerilor internationale, dar si locul unde se identifica noi surse de materii prime si se documenteaza privind ultimele trenduri si schimbari de pe piata farmaceutica internationala, recunoscuta ca unul din cele mai dinamice sectoare ale economiei mondiale. „Prezenta la CPHI si discutiile purtate cu omologi din companii multinationale despre strategiile de vanzari cat si posibilitatile de dezvoltare a noi produse farmaceutice creeaza oportunitati viabile pentru investitiile propuse in capacitati noi de fabricatie, anuntate de companie la inceputul anului 2015. Acest lucru ofera premisele ca societatea sa obtina in perspectiva anului 2020, asa cum s-a stabilit prin planul de afaceri 2016-2020, o cifra de afaceri de 470-500 milioane lei, din care 30% sa fie obtinuta din valorificarea portofoliului de produse pe pietele externe”, a declarat dl. Ioan Nani, Directorul General al Antibiotice.
In prezent, cea mai mare parte a exporturilor companiei Antibiotice ajunge pe pietele Uniunii Europene si Asia de Sud-Est (in proportie de cate 25% fiecare), iar alte 15% din medicamentele fabricate pentru export ajung pe piata Statelor Unite ale Americii, una din zonele de dezvoltare strategica a companiei.