Politica sistemului de management integrat a companiei

certificat_01_mareDorim sa imbunatatim viata oamenilor realizand produse de calitate superioara. Responsabilitatea fata de om este prioritara, in orice decizie vom lua.
Calitate, valoare, dedicare catre consumatori, mentinerea obligatiilor catre angajati, actionari, furnizori, distribuitori, comunitate, sunt directii spre care se orienteaza Antibiotice.
Numai in acest fel partenerii nostri vor prospera alaturi de noi.

Cu o experienta de peste 50 de ani in domeniul industriei farmaceutice din Romania, Antibiotice este producator de medicamente generice, unic producator de produse parenterale solide si unic producator  de substante farmaceutice active obtinute prin procese de biosinteza.

La nivelul companiei avem implementat si imbunatatit continuu un sistem de management al calitatii orientat catre client, care respecta cerintele Regulilor de Buna Practica de Fabricatie si alte ghiduri aplicabile industriei farmaceutice si care este certificat conform cerintelor standardului international EN ISO 9001:2000.

In scopul:
– imbunatatirii continue a performantelor prin controlul strict al impactului tuturor activitatilor desfasurate in cadrul companiei
– oferirii de produse de cea mai buna calitate in conformitate cu cerintele specificate in standarde, cerinte specificate / nespecificate ale clientilor, cerinte de reglementare, fara afectarea securitatii si sanatatii angajatilor, mediului inconjurator si a proprietatilor din jurul companiei
am implementat un sistem de management integrat calitate, mediu si securitate si sanatate in munca, respectand si cerintele EN ISO 14001 si OHSAS 18001.

Prin analiza efectuata de management, audit intern, comunicare si instruirea personalului, precum si prin aplicarea actiunilor corective si preventive, conlucrarea echipelor mixte implicate in analiza cauzelor si rezolvarea problemelor, ne angajam pentru:
– continuitatea si consolidarea afacerii prin crearea si furnizarea de produse competitive, de calitate, sigure si eficace care sa satisfaca continuu cerintele clientilor
– imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului de management integrat in vederea satisfacerii clientilor, prevenirii poluarii si reducerii nivelului riscurilor privind sanatatea si securitatea in munca
– respectarea cerintelor legale, de reglementare si a altor cerinte specifice aplicabile la care compania subscrie
– adaptarea continua a sistemului, comunicarea si intelegerea de catre personal, furnizori si clienti a politicii companiei
– imbunatatirea performantei financiare a companiei prin reducerea costurilor asociate cu noncalitatea (costurile reparatiilor, reprocesarilor, reclamatii/retrageri)
– evaluarea cu regularitate si respectarea politicii, imbunatatirea in permanenta a performantelor sale, prin conformarea la cerintele reglementarilor legale sau de alta natura referitoare la aspectele legate de calitatea produselor, mediul inconjurator, securitate si sanatate in munca.

Pentru asigurarea functionarii sistemului de management integrat sunt stabilite obiective bazate pe performanta rezultata nu doar din excelenta de specialitate (tehnica), ci in primul rand din implementarea politicii. Obiectivele sunt monitorizate, masurate si evaluate periodic de catre top management. In plus toti angajatii companiei sunt instruiti si constientizati in ceea ce priveste metodele sistemului de management si sunt asigurate resursele necesare pentru a asigura ca aceste metode sunt efective.

Director General
Ec. Ioan Nani

certificat_02_mare

Vezi toate noutatile ▸