Programul de rebranding al companiei Antibiotice, intre cele mai valoroase la nivel international
Programul de rebranding Antibiotice realizat de agentia Grapefruit a fost premiat la categoria „Merit”, în competitia internationala ReBrand 100® Award 2007, pozitionand schimbarea prin care a trecut brandul Antibiotice în topul celor mai valoroase 50 de procese de rebranding lansate la nivel mondial in perioada 2004-2006.
„Pentru Grapefruit proiectul Antibiotice a reprezentat un caz mai special deoarece, fiind o companie de stat listata la bursa, orice schimbare de brand putea influenta evolutia actiunilor companiei. Obiectivele impuse de echipa de management au fost însa clare: rebrandingul trebuia sa reflecte nivelul de dezvoltare atins, modernitatea companiei si sa contribuie la cresterea valorii sale de piata în vederea pregatirii pentru procesul de privatizare”, a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer la Grapefruit Marius Ursache.
Jurizata de numerosi lideri internationali în domeniu, competitia ReBrand 100® Global Awards, este cea mai mare recunoastere care poate fi obtinuta pentru rebrandingul din domeniul afacerilor. Criteriile de evaluare ale ReBrand 100® au la baza în primul rând, eficienta proceselor de rebranding si îndeplinirea obiectivelor strategice ale clientului.
La sfarsitul anului 2005, odata cu aniversarea a 50 de ani de activitate, Antibiotice a lansat noua sa identitate de brand corporatist, pentru a semnaliza la nivel de imagine si comunicare nivelul de dezvoltare atins dupa ani de profunde tranformari pozitive, caracterul modern al organizatiei, misiunea si valorile brandului. Noua identitate vizuala a Antibiotice transmite ideea de „mai mult si mai bine”, care este cuprinsa in esenta brandului. Noul slogan – „Stiinta si suflet” – asociaza la randul sau compania cu domeniul principal de activitate – sanatatea – si comunica trasaturile de personalitate ale organizatiei.